Kjøpsbetingelser

VEBO ORNAMENTS 924634278

Fakturadresse: Blomsterkroken 30, 1344 Haslum.

Returadresse (for privatkunder): Vebo ornaments, Blomsterkroken 30,
1344 Haslum

Kundeservice: post@veboornaments.no

GENERELT

Ved kjøp i nettbutikken aksepterer du disse vilkårene. Vilkårene gjelder for privatkunder i nettbutikken og det er en betingelse at du er over 18 år (mindreårige må ha foresattes godkjenning). Vi tar forbehold om skrivefeil.

PRISER

Alle priser er oppgitt i NOK inkludert MVA (25%). Ved kortbetaling benytter vi Bambora og følger nasjonale og internasjonale sikkerhetsstandarder. Vi oppbevarer ikke, og kan heller ikke se, dine private kortopplysninger. Vi gjør oppmerksom på at banken din vil kreve bruk av BANK-ID ved betaling. Dersom kunden bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Vebo ornaments reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet belastes samme dag som varen sendes. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 kalenderdager etter fakturadato.

Gebyr tilkommer på alle fakturaer, og etter de satser som til enhver tid fremkommer i bestillingsløsningen.

Dersom Kunden ikke betaler i henhold til avtalen, kan Vebo ornaments kreve purregebyr og renter etter forsinkelsesrenteloven. Ved manglende betaling kan kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso, kjøper kan da bli holdt ansvarlig for gebyr etter inkassoloven.

MOTTAK AV PRODUKTENE

Etter at du har mottatt pakken/produktene, må du så snart du har anledning og innen rimelig tid, undersøke om du har fått det du faktisk har bestilt, om produktene er blitt skadet under transport, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Ta kontakt med oss hvis noe er galt, og vi vil finne den beste løsningen!

GARANTI OG REKLAMASJON

Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering av nytt tilsvarende produkt eller at kjøpet heves. Vebo ornaments kan alltid forlange at kjøpet heves, fremfor feilretting eller relevering. Feilen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Melding om feil og mangler ved produktene må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Retten til reklamasjon varer i 2 år og kommer i tillegg til angreretten.

ANGRERETT

Vi følger vanlig standard med 14 dagers angrerett. Har du spørsmål om angrerettloven, kjøpsloven eller andre regler, ta kontakt med Forbrukerrådet.